Mötesplatser

Vi vill att vår kyrka ska vara en plats där vi som människor möter Gud, oss själva och varandra. Församlingslivets centrum är gudstjänsten som firas de flesta söndagsförmiddagar. Runt gudstjänsten bjuder församlingen till olika mötesplatser för eftertanke och gemenskap, däribland har vi kyrkfikat efter gudstjänsten, våra barn- och ungdomsgrupper, syföreningen m.m.

Alla våra gudstjänster och andra samlingar är öppna för den som vill komma!

Tillsammans Equmenia Kaxholmen”

Detta är en grupp på appen Whatsapp för gemenskap och aktiviteter i Equmeniakyrkan. Här får den som vill lägga upp en öppen inbjudan till mer eller mindre spontana aktiviteter! Du behöver inte vara medlem i kyrkan för att vara med i gruppen!

När du gör ditt inlägg, skriv gärna under med namn! Du behöver inte svara eller gilla inlägg om du inte kommer – men skriv gärna om du kommer, ta gärna med en vän!

Vill du ha hjälp? Hör av dig till Erik 076-145 02 90 eller Frida 072-384 91 60